dinsdag 23 november 2010

7 little give aways


een doos met houten en plastic kralen
kwam ik tegen op zolder.
wat knoopjes en lintjes zocht ik erbij.
zomaar in een stukje tijd van de maandag,
maakte ik 7 kleine armbandjes.


2 blauwe met een roze konijntje
2 rode met een paars konijntje
1 groene
1 blanke met een knoopjesuil
en een bonte



je mag een reactie plaatsen (leuk als je eerst volger wordt),
wanneer je een armbandje met de post wilt ontvangen.
lief cadeautje voor in de schoen of onder boom,
voor een meisje dat net kan tellen.
de laatste regel was even een brug naar de volgende plaatjes.
uit mijn dierbaarste boek,
1 2 3 van Art Scheiden





Fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. die met het uiltje zou perfect zijn voor mijn nichtje! een klein wijsneusje is dat!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die blauwe met het roze konijn! Die is heel erg mooi. Wat lief dat je een little give away organiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn dochter is onafscheidelijk van haar knuffel 'nijn'
    zo'n konijnenarmbandje zou heel schattig staan om haar mini-polsje

    BeantwoordenVerwijderen