maandag 22 november 2010

haken, origami en kerstkaarten


gister naar een snuffelmarkt geweest.
in de hal was het koud en erg rustig.
daarom kon ik op mijn gemakje rondkijken.

ik tikte een lief dienblaadje op de kop


verschillende kerstkaartjes



en 2 boeken (altijd favoriet!)



bij mijn zoon zijn deze week uitwisselingsstudenten op school uit Italië, Engeland, Polen en
Japan.
tijdens en gesprek met een Japans meisje toverde ze in 1 keer een origami
figuurtje uit haar broekzak.
zoon verbijsterd.
blijkt dat iedere student papiertjes in zijn zak heeft,
om in en vrij moment te vouwen.




grappig dat ik net dit boek vond? of zou het geen toeval zijn..



en met liefde voeg ik weer een haakboek toe aan mijn verzameling:
Bezig zijn met haken, heet het, uit 1972





samen met een klein project van mijzelf



Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk een gehaakte zwembroek, zwemt zo lekker vooral als die van katoen is:)

    BeantwoordenVerwijderen