vrijdag 19 november 2010

wie o wie?

mijn handvatten en rugsteun zijn kapot
in de loop van de jaren heb ik oud speelgoed verzameld.
zo ook een aantal loopwagentjes in de vorm van een paard,
hert of schaap.
met of zonder wielen.
met of zonder ogen.
met of zonder handvatten.
onvolkomenheden die ik wel eens even zal repareren.



maar het komt er dus niet van.
nu dacht ik zo,
als iemand interesse heeft in 1 van de loopwagentjes


ik mis een oog



die mag dan bieden.
een heel klein marktplaatsje dus.


mijn rugje is gebroken, te vervangen door een houten plaat


verder ben ik helemaal heel!

ik kan rijden...

en ik kan schommelen!
28 november sta ik op de Diezijnleuk markt in Groningen,
dan kunnen ze evt. naar de nieuwe eigenaars.
of je boekt een weekend Groningen als je niet hier uit de buurt komt.

o ja, voor de kleine moedertjes in de dop,
heb ik nog in goede staat verkerende strijkplankjes.
pas op de vingertjes bij het inklappen!
5 euro kost ik


herkomst: Oostenrijk




herkomst: Oostenrijk
5 euro kost ik

Fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Helaas, ik ben uit de kleine kinderen, anders had ik echt geboden! Tot zondag, dan ben ik er ook (weer)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, Is het eerste schommelpaardje nog te koop? En eventueel één van de strijkplankjes?

    Groetjes,
    Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @juf dorien, de strijkplankjes niet meer, het schommelschaapje wel. Mail me maar even op info@sloppop.nl Grtz!

    BeantwoordenVerwijderen