vrijdag 10 december 2010

als een kind zo blij

als een kind zo blij
kwam ik net thuis met deze vondsten
onder mijn arm.
ik had een nieuw vaatwasrekje willen kopen,
maar gelukkig vond ik dit exemplaar.
mooi in de antraciet met witte keuken.

1 van de vier glaasjes vond ik ook.
ik wist dat ik 3 van deze glaasjes had en op 1 of andere manier,
klopt 3 bij mij niet.
4 moet het zijn (?)
helaas was het geen koolmeesje,
maar dit vogeltje is ook weer van harte welkom.



verder vond ik een lief blikje,
no. 999,
maar ook welkom en
het geweldige schildje in 3D, met koe en
een spijkertje waar eens een .... zat.
het sleutelrokje komt uit de vijftigerjaren en
is door een vlijtige handswerkman uit Duitsland gemaakt.
en dan de deken..

ik zag hem in mijn ooghoek hangen
en trok een beheerste sprint.
er was overigens niemand te bekennen dus
waarom ik dat deed, geen idee.
maar goed, je snapt waarschijnlijk waarom
gewoonweg prachtig!

en dat op een gewone vrijdag.
ik was wol gaan kopen en
reed nog even snel naar de tweedehandswinkel.
goede keuze geweest.

Fijne dag!


5 opmerkingen:

  1. Oh die deken is geweldig!! Wat zal die je lekker warm houden op de bank deze winter. Prachtige vondsten en dat beheerst sprinten klinkt bekend. Dat je echt je benen in bedwang moet houden en je een gilletje onderdrukt ;-) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook erg onder de indruk van de mooie deken...
    scheelt een hoop haakwerk!
    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Jij won mijn give-away..
    Kan je zo snel mogelijk je adres mailen naar mij? (karenvandelaer@hotmail.com) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth, leuk dat je langskwam op creJJtion en zo'n lief berichtje achterliet! Wat een mooie vondsten heb je hier, prachtig dat blikje en De Deken... liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha Zo'n sprintje trekken klinkt herkenbaar! Het gevoel dat je een grote schat hebt gevonden tussen al die rommel en het per se wilt veroveren :) De glaasjes zijn trouwens ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen