maandag 20 december 2010

borduren en give away

de winter is voor mij bij uitstek de maand
om lekker bezig te zijn in huis.
manlief bindt de ijzers onder en doet ieder plasje aan,
ik ga graag met stof en wol in de weer.
bij de kringloop vond ik deze borduurkaarten,
wie kent ze niet
uren rijgen, de naald aan de verkeerde kant doorhalen, in je
vinger prikken..



ik geef 3 setjes van 4 kaarten weg (ik heb de voorbeelden uitgeprint op fotokarton) de komende vakantie,
 dus vind je het leuk
om je dochter/zoon, nichtje/neefje, buurmeisje/jongen te leren borduren,
laat dan hieronder een berichtje achter!

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Mooi zijn deze zeg. Zelfs ook al zonder geborduurd te zijn! Ik doe graag een gooi naar zo'n fijn setje. Zal een linkje plaatsen naar je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe ik doe ook graag mee! al vind ik het zélf ook leuk om ze te borduren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw! Reuzeleuke tekeningen :)
    Ik doe ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik ken dit helemaal niet, maar wat leuk! Zou graag een setje willen winnen, kan ik samen met mijn nichtje aan de slag!

    info(apenstaartje)sweetsugarsunshine(punt)nl

    BeantwoordenVerwijderen