donderdag 16 december 2010

de klus is weer geklaard

zo, de klus is weer geklaard,
de badkamer is weer proper!
niet echt een onderwerp voor een blog,
maar ik weet zeker dat jullie nieuwsgierigen
wel eens andermans badkamer willen zien..


de tekst hierboven staat natuurlijk niet op mijn tegels
geschreven,
hoewel 'het' inderdaad mijn vijand no.1 is
en het af en toe nodig is de kids te attenderen
waar de vieze en schone handdoeken horen!



zoals jullie zien hebben we geen gordijnen,
gasten vinden dat heel apart,
maar als je uitkijkt op een bos(je)
vinden we dat niet nodig.
hoewel ik soms wel eens een rare gedachte heb:
stel dat iemand in de wijk ver achter onze tuin,
met een verrekijker op de loer ligt,
terwijl wij staan te doucheren
(badderen doen we niet, eenvoudigweg omdat
we er geen hebben).



Zo, zijn jullie ook op de hoogte
van onze badkamergeheimen.

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk altijd weer zo'n fris badkamertje hè?
    Ik zie dat wij dezelfde vijand hebben :)
    De visjes zijn super!
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat ziet er spik en span uit inderdaad.
    Jammergenoeg heb je altijd maar zo kort eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw vijand is mijn vijand!

    ps, de visjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen