woensdag 1 december 2010

ideetjes voor Kerst part 1


hoewel Sinterklaas nog volop aan het werk is
denk ik ook al aan Kerst.
ik blader al wat door mijn kerstboeken die ik uit
Oostenrijk meenam



en geniet van alle mooie plaatjes




en leuke, vaak eenvoudige freubel-ideeën
vaak ben ik met heel veel tegelijk bezig
(nu bijv. is er een gehaakte poncho in de maak en staat er een
muts op de pennen).
 het hoofdstuk "hoe ontstaat de kerstman" uit het boek
Das groBe, bunte Weihnachtsbuch van Ilse Döring
wilde ik jullie niet onthouden.





lachen toch?
uit hetzelfde boek nog wat inspirerende plaatjes
(tenminste ik krijg gelijk de kriebels)




wanneer je interesse hebt in het recept van bovenstaande tulband,
mail me maar even, vertaal ik het voor je!

Fijne dag, maar kleed je goed aan!


3 opmerkingen:

  1. Dag mevrouw Sloppop Yeah,

    Dat kerstmannetje op de tweede foto is té schattig!
    Fijne boekjes heb je zeg en een leuke blog, volger d'r bij!

    Gr Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blogje....
    nog een volger!
    (wordt druk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh...zat net even in je winkeltje te neuzen,
    wat een geweldige spulletjes.
    Maak je dat allemaal zelf?

    BeantwoordenVerwijderen