maandag 20 december 2010

ik heb gewonnen en mijn give away

Vanmiddag viel mijn gewonnen give away van Karen in de brievenbus!
joepie, wat een leuke verrassing!
lieve labels, sleutelhangertje, kerstkaartjes
en een mooie rood lapje katoen!
karen, hartstikke bedankt!


vanmorgen heb ik zelf een bescheiden give away
geplaatst
4 borduurkaarten
opnieuw uitgeprint op fotokarton
de kaartjes komen met een strengetje wol
alleen nog een naaldje
(ik zal kijken of ik nog naalden heb, doe ik die
er ook bij) heb je nodig
wil je ook een pakketje borduurkaarten
plaats hieronder dan je reactie


verder ben ik bezig met rokjes en jurkjes voor het komende
lente- en zomerseizoen
 dit voormalig kussentje wordt later..


2 jurkjes!

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Mooie foto's.. ik ben blij dat hoe goed is aangekomen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen