dinsdag 7 december 2010

mijn zolder en stroop


voor wie het nog niet wist,
ik ben mijn zolder aan 't opruimen.
de zolder is van mij,
 gedeeltelijk.
in het voorste deel kan ik naaien en locken,
in het achterste deel kan ik knippen.
daar bewaar ik ook al mijn lappen.
en als je dan op je knieën door het gat naar
de achterzolder gaat,
dan staan daar heel veel dozen.
met skispullen
met kerstspullen
met babykleertjes van de kinderen
met studieboeken van mijn man
met muziekboeken van mij
en zo kan ik nog wel even doorgaan.



ik ben dus aan 't opruimen en wegdoen.
zo ook bovenstaande strijkletters.
het zijn er wel 97
48 paarse
32 groene
6 blauwe
13 rode
5 witte
en 1 onbestemde kleur...
wie hier baat bij heeft, mag hieronder een reactie plaatsen.

ook vond ik deze roze drinkbeker,
met 2 verliefde poesjes,
'handbemahlt'

 deze wil ik graag een lief meisje schenken.
de beker is voor nop, de verzendkosten zijn voor mams
(of paps)

and last but not least..



deze bloemetjes gaan ook de deur uit.
heb ze even niet geteld,
maar mag je zelf doen.
deze wil ik ook best wel ruilen,
voor iets dat je bij mij vindt passen.
ha!

even resumé,
als je dus iets leuks vindt:
de cowboys
de strijkletters
de beker
de bloemen
plaats hieronder dan je reactie!
zeg ook even waar het om gaat.

Fijne dag!


5 opmerkingen:

  1. Via via via, ik weet niet eens meer hoe, ben ik op je blog gekomen! En ik val gelijk met mijn neus in de boter! Alsof ik hier moest komen!
    Nee, ben geen zweverig type maar jij hebt iets wat ik op dit moment heel erg goed kan gebruiken!
    De strijkletters! Ik wil ze heeeeeel erg graag van je overnemen :-)
    Mailen we? info(apestaartje)dutchapple(punt)nl

    Ga snel verder lezen op je blogje!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig jou zolder schatten...
    alleen kan niets gebruiken,
    ben blij dat ik zelf net alles een beetje opgeruimd heb!
    Succes met het verdere opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee hoe dit werkt... maar ik vind die bloemetjes erg leuk! Geen idee wat jij leuk vindt, maar ik heb vast ook wat aangezien jij ook je hart ophaalt bij de kringloop!

    Je kan me mailen, info(apenstaartje)sweetsugarsunshine(punt)nl

    BeantwoordenVerwijderen