vrijdag 3 december 2010

op kamers


kleine meisjes worden groot
en dat geldt dus ook voor oudste.
zij zal dit jaar examen doen en weet precies
hoe ze haar toekomstig stulpje gaat inrichten.
vorige week heeft ze haar vriendin voorzien
van bloemetjes-servies.
en oh, wat vond ik het leuk om voor haar soortgelijk
servies uit te zoeken.





ook vond ik nog meer leuks, dat bewaar ik voor een later blog,
maar dit schattige bewaarbakje voor je zegels
moest ik nog even laten zien.



de zegels zaten er nog in..

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Wat lief om haar zo'n prachtig, bloemerig servies te geven. En nu zegels sparen voor de boodschappen als ze straks weer geld te kort heeft op kamers...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohh wat leuk dat jij ook blogt! Ontdek het net toevallig via Mireille, Life Stuff. Toen onze zoon Wolf klein was, leefde hij zo ongeveer met jouw mutsjes op zijn hoofd. Volgens mij heeft hij er ook nog mee op je site gestaan. Goede herinneringen aan! In april, als ons tweede kindje geboren wordt, komen jouw mutsjes zeker weer tevoorschijn. Ik zal nu eens op mijn gemakje op je blog gaan rondneuzen, want dat is vast ook heel gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een traan en een slik lees ik tussen de regels door...?

    Basta het is ook gewoon een keer goed geweest, op echte eigen benen staan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha datzelfde bakje vond ik laatst in de kringloop en is nu trotse houder van mijn DE zegels!

    BeantwoordenVerwijderen