dinsdag 7 december 2010

wie o wie maak ik blij


bij het opruimen van mijn zolder (dag 2)
vond ik deze cowboys in gevecht
met een stelletje indianen.
kleine dappere mannen,
12 stuks


ze doen dan wel heel stoer, maar ze zijn maar heel erg klein.

wie kan ik blij maken met deze 12 strijdlustige krijgers?
plaats dan even een reactie onder aan dit berichtje
en misschien komen ze het gevecht dan bij jou huis uitvechten.

o ja, deze 5 krijgers hieronder hebben het loodje gelegd,
ze zoeken een waardige begrafenis.
kun jij die bieden?
plaats hieronder dan je reactie..


ook vond ik nog een boel popjes,
made in Italy en made in Hong Kong.
geen idee of ze nog wat waard zijn,
maar daar wil ik eerst nog graag naar kijken.



Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. moi moi moi... 't is te zeggen mijne kleine dan toch ;-) Kasper zit helemaal in zijn cowboy-stoere verhalen periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ze niet hoor...
    maar vind ze wel super leuk!
    Wordt vast iemand heel blij mee gemaakt!
    Enne...
    nu maar poppenkleertjes naaien!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, zo'n vondst op de zolder! En nog heel erg bedankt voor het armbandje, t kleine schatje is er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige blog heb je! Dank je wel dat je op mijn blog reageerde zodat ik je schatten vond. Ik voeg je toe aan mijn reader.

    Oh...en mijn neefje is vast heel blij om met de krijgers of cowboys te spelen bij zijn tante. Kunnen ze de Barbies van zijn zusje redden uit de handen van action man.

    BeantwoordenVerwijderen