donderdag 20 januari 2011

bij mijn vintage stoffen passen ook heel goed
nieuwe stoffen.
in het winkeltje waar ik vanochtend was
verkopen 2 lieve dames nog mooie stoffen uit een ver verleden.
okergeel, vaalblauw, zeegroen,
ik ben er dol op!

maar ook klosjes garen, in heel veel kleuren,
om je vingers bij af te likken.
en niet te vergeten bandjes en kantjes
en dat voor geen prijs!


de schoenen vond ik gister in de kringloopwinkel,
samen met de bruine sandalen hierboven.
maatje 40 en de groene schat ik 37.
helaas voor mij te klein,
maar leuk voor bij de styling van de lenterokjes!

en als laatste foto, een doorkijkje vanaf de groene bank.

O ja, Mireille, je hebt het ringetje gewonnen van de give away,
ik had je al gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen.
als je dit berichtje leest, laat het me even weten,
waar het ringetje naar toe kan..

Fijne dag iedereen!

6 opmerkingen:

  1. Mooie sfeertjes heb je gemaakt. De schoenen maken zijn te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat heb je leuke foto's gemaakt! daar word ik helemaal vrolijk van, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die schoenen! Wow. Vintage stoffen zijn leuk (riep ze enthousiast).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh dat blije gevoel...zo geweldig. Ik blij met je mee ;-).

    BeantwoordenVerwijderen