dinsdag 4 januari 2011

een aap op een kussen

ik fotografeer met een nikon D60
ben er erg blij mee
en heb op de fotoschool in Groningen
een beginnerscursusje gevolgd:
leren omgaan met je camera.
nu ben ik erg makkelijk,
fotografeer op de automatische stand,
tot vandaag!
ben eigenlijk nooit blij met het resultaat,
wat opgezocht op internet
en net wat probeersels gemaakt..
waarom load hij deze foto nou gedraaid up?

mijn naaimandje, wat stof en de mand met witte was


mijn sprei die ik te koop ga aanbieden via marktplaats

en een A-lijn jurkje uit nieuwe lente-collectie van Sloppop
(waarom gedaaid??)

ik fotografeerde in beeldkwaliteit RAW
ISO 1600 (iets tè)
dynamische veld
matrixmeting

verder zijn deze foto's omgezet naar JPEG..

Iemand tips en input?
Ik hoor het graag!!

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Uhm, sorry, wat was de vraag ook al weer. Wat een geweldige sprei!

    En wat betreft fotografie, daar zou ik je niet mee kunnen helpen. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik fotografeer zelf met een Canon EOS 1000D. Zo ontdekte ik afgelopen zondag in het donker van Droomvlucht in de Efteling per ongeluk dat ik op de Tv stand prachtige foto's in het donker kan maken zonder flits. Gewoon omdat ik in het donker de knop de verkeerde kant opdraaide.

    BeantwoordenVerwijderen