zondag 16 januari 2011

ik ben gek op schuifjes!



ik ben gek op schuifjes
(en de dochters btw ook)
wanneer we naar de primark in Bremen gaan,
gooien we ons hele mandje vol
met speldjes, schuifjes, clipjes,
en alles wat ons maar toelacht.
en dat voor geen geld.
maar nu...
heb ik mijn eigen schuifjesfabriek!
hierboven de eerste schuifjes met dahlia's,
in 3 kleuren nog maar.
maar binnenkort stuurt elaine me uit china
een boel nieuwe kleuren toe!
wel 30 verschillende, van chrysanten,
tot dahlia's tot roosjes.
en daar maak ik dan weer
schuifjes en ringetjes van, jaja.
maar voor nu moet ik het nog even doen
met mijn 3 kleuren..

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg schattig!!! Heel leuk geworden. Ben benieuwd naar de volgende collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de eerste drie al gescoord en wacht met smart op de volgende lichting! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffies!
    Zo leuk als de pop staat bij mij altijd heel gek, maar ergens zijachter als ik een staart ofzo heb doen schuifjes het wel leuk, ieder zijn hoofd:)

    BeantwoordenVerwijderen