woensdag 16 februari 2011

Zo woon ik

Dit is de hal, het hoekje onder de trap met de
verzameling geweitjes van manlief uit de tijd in Oostenrijk
op een kringloopkastje.
Daarop een vintage vaas met kunstbloemen van de Action, Xenos en dien meer :)
en een koeientafereeltje van de kringloop


Dit is een stukje van de woonkamer,
met de Skalma fauteuil,bordenrekje met mooie schriftjes van
de kringloop,
groene XL banken uit Oostenrijk, vintage lamp
van de kringloop (de voet vond ik er veel later bij),
kussens van sloppop.nl,
Ikea kast, posters van eennieuwavontuur.com

En is het al opgeruimd?

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Nice! We hebben een beetje dezelfde smaak zo te zien...verbaast me niets ;-)

    Jij ook een heerlijke zonnige en fijne dag, dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er mooi en opgeruimd uit ;-) Ik vind die lamp echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook oranje zetels. Die lamp wil ik ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel opgeruimd! Plaatjes passen precies bij jouw en Sloppop, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel opgeruimd,
    en de kringlooplamp…
    m'n mond valt er van open
    zo mooi!
    Dat mensen dat weg doe zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk huis! Mooie retro schatten heb je er staan zeg!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Ik vind dat je zo'n leuk blog hebt...en omdat ik je al jaren volg op je gewone site en zo blij ben dat je nu ook een blog hebt,dat ik je een award door geef die ik ook heb gekregen....H gr Cinderell@ ( zie morgen mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen