zondag 27 februari 2011

Gossie, 2x een award ontvangen...

Goh, net voor en precies in mijn vakantie, mocht ik
2x bovenstaande award ontvangen!
Alleen kan ik niet terughalen wie met deze award is begonnen..sorry

Allereerst kreeg ik 'em van de creatieve, lieve Cinderell@
en een paar dagen later van Marjolein.
Marjolein beheert met 7 andere personen een blog over
een doorgeefproject, leuk initiatief! Even lezen als
je dat nog niet deed..

De bedoeling is dat ik deze award nu ga doorgeven aan 3 tot 5 andere
blogs, liefst beginnende..
Hmm, taratatata, wie zijn de gelukkige winnaars...

Hanneke van Beter en Leuk, houdt van eerlijk en duurzaam
en was mijn buurvrouw bij Flavourites Live in 2009..
Jolanda van Doorjolanda, omdat ze een ontzettend fijn mens is,
hoewel ik haar nog nooit in real-life heb gezien en gesproken..
Martine van Omstebeurt/Eennieuwavontuur, omdat ze de beste
trendspotter van het hoge Noorden is..
en Joëlle, omdat ik zoveel herken van haar in mijzelf..

Nou, dat waren ze, als je wilt, Hanneke, Jolanda, Martine en Joëlle,
mogen jullie deze award doorgeven aan anderen,
ik ga door voor de Oscar!!

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. En nu heb je er al weer 1 verdient via mijn blog.

    www.hoodwinked-diezijnleuk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen