woensdag 2 februari 2011

klein modelletje in de dop

showt blij het Heidirokje!

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat een dotje!! Zowel het model als het stofje. Hoe kom je daaraan (het stofje bedoel ik dan)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh gisteren viel er een cadeautje bij mij door de brievenbus.
    Zo leuk!
    Ik heb er een blogje aan gewijd en je winkeltje aangeprezen.
    Dank je wel hoor,
    het is helemaal mijn dingetje (en ook nog rood).
    Ben er erg blij mee!
    Ben alleen wel bang dat ik m moet verstoppen i.v.m
    een aantal eksters (lees puberdochters) in huis!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha mireille, jij plaatst je reactie bijna op hetzelfde moment als ik, wat een toeval. heb net een nieuwe give away geplaatst, maar veels te eng voor je puberdochters: een krokodil ;-) veel plezier ermee! en superleuk dat je er een blogje aan wijdt! bloggers are the best! grtz, liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen