vrijdag 11 februari 2011

Opruimen deel 4 en eenvoud


gister was geen opruimdag, gister heb ik voor
de kids geshopt bij de Primark in Bremen.
had er even zin in.
vandaag is het een beetje wasdag,
beetje poetsdag en een beetje 
boodschappendag.
en hopen dat de postbode mijn bestelde
p@k en pl@k komt afgeven.
kijk op Huisraadidee wat je hier allemaal
mee kunt doen!
ook komt de postbode 2 skihelmen afleveren,
voor de naderende vakantie,
inclusief een filmcameraatje voor op de helm.
kan manlief al mijn capriolen en de stunts
van de kids op hun snowboards
(die ze van haver tot gort kennen, aangezien hun
langere verblijf in O'rijk)
vastleggen :)

Maar wat ik wilde laten zien
dat ik in huis ontzettend kan genieten van
kleine dingen:
zoals de slingers, gemaakt van de bladen
uit een oude kinderatlas,


de lijstjes, gemaakt door de papa van 
de eigenaresse van Het zijstraatje


mijn hyacinten in de boekenkast,
die bijna open zijn.

maar heb toch een klein opruimmoment gehad:
(het lag eigenlijk al klaar, was er nog niet aan toe
gekomen ze te fotograferen),
3 waanzinnige jaren 70/80 kettingen,
van puur plastic (!),
voor 3 van jullie,
die hieronder een reactie achterlaten,
hoezeer zij niet zouden kunnen leven,
zonder 1 zo'n ketting.
grapje..





Fijne vrijdag!



5 opmerkingen:

  1. Hihihi geweldige ketting!! Maar nee hoor, ik sla hem over word helemaal kriegelig van een ketting om mijn nek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het meer een raamhanger...vooral de groen gele zou ik zooooo als blik vanger op hangen en me dan uitleven op allerlei details erom heen...echt een paas ornament


    Liefs Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een gave kettingen. Waarom ik niet zonder kan? Nou, ik heb sinds maandag ontdekt dat ik gewoon een dag een ketting om kan hebben, zonder dat ik me een kerstboom voel. Dus ik hou me aanbevolen voor de blauw met turqooise. En uiteraard promoot ik verder aan niemand deze Give Away.

    Wat heb jij/hebben jullie een supergaaf ingericht huis. En heerlijk opgeruimd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mss al veels te laat voor een comment maar die kleuren !! Ge-We-L-DIG !!
    Alles wat uit de jaren 70 komt is gewoon te gek. De jaren 80 en 90 wil ik qua stijl en mode snel vergeten (die schoudervulling, afschuwelijk)
    ..
    Het huis is ook mooi, hou van dat hert aan je muur, tja, hoe zou dàt nou komen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @oh deer: ben aan alles wat met hert gerelateerd is verslaafd :) maar bovenstaand geweitje is van een geitje :)

    BeantwoordenVerwijderen