vrijdag 18 februari 2011

Zo woon ik deel 2 en oranje

keuken is op maat gemaakt, fruitschaal van Xenos,
hertenbarometer uit AT, koekoeksklok van Heads Up

Na een intensieve poetsbeurt durfde ik dit deel van
ons fijne huis wel op de foto te zetten.
De keuken, nog een beetje nieuw,
ze poseert ook nog wat aarzelig :)
Maar owow, wat hebben we hier veel plezier van..


vleugel Petrof, krukje Kringloop
en dan deze beauty!
Ik heb haar al 12 jaar,
ze verhuist overal mee, van NL naar AT
en weer terug.
En vals dat ze is!
Maar ze heeft gezegd dat ze nu eindelijk toe is
aan een goeie stembeurt,
de verbouwing beneden is immers klaar.

Tasje van de kringloop



pannenlappen van Ebay, haakje van Ikea



dienblad, beker, blik van de kringloop, thermoskan in Utrecht gekocht,
vorkjes en lepels van Mixmamas


  en rara, wat is mijn favoriete kleur??

Fijne dag!








6 opmerkingen:

  1. Oranje boven, oranje boven, leve sloppop yeah!
    Een prachtig, inspirerend interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jolanda douze points...
    @Mireille dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dienblad en tasje zijn te gek! Goeie vindsels! ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is het netjes!
    ziet er wel erg gezellig uit hoor, en het moet haast wel oranje zijn denk ik.... ga ik door voor de wasmachine... ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @orangefarmhouse woehahaha! die draait nu op volle toeren door alle ski-was! dus ik houd hem nog even :)

    BeantwoordenVerwijderen