donderdag 17 maart 2011

Big Bang!


De laatste maanden, om 20.00u precies,
nestelt de hele familie,
2 meiden van resp. 14 en 19 jaar,
1 jongen van 16,
man en vrouw van resp. 53 en 44 jaar,
zich voor de televisie om
weer even 30 minuten lang te
gniffelen, lachen, schateren en
bulderen (dit laatste vooral door de man) om


Voornamelijk komt dit door het geweldige
karakter Sheldon Cooper (gespeeld door Jim Parsons
die hiervoor in januari 2011 een Golden Globe kreeg),
een theoretische wetenschapper.
Hij heeft een obsessie voor het volgen van routines en een
geweldig grappig gevoel voor ironie, sarcasme en humor,
hij is onwijs blij met zijn superieure intellect,
 en is heerlijk a-sociaal.

Vooral zoonlief kan er geen genoeg van krijgen
en kijkt de herhalingen op internet.

Heel toevallig vond ik op Etsy,
het T-Rex shirt wat Sheldon droeg in seizoen 2,
aflevering 17, The Terminator Decoupling
en natuurlijk heb ik deze besteld voor hem!

The Big Bang theory, iedere avond om 20.00 uur, op Veronica.

Fijne dag!


1 opmerking:

  1. Gaaf shirt! Kijk weinig tv, maar klinkt leuk.
    Vandaag zocht ik de spulletjes van Wolf uit voor de baby en ontdekte ik dat ik maar liefst 3 (!) sloppopmutsjes heb. Die worden dus mooi weer gebruikt voor onze nieuwe baby! :)

    BeantwoordenVerwijderen