dinsdag 29 maart 2011

Zo maar een dinsdag


Aankomende zondag staan we voor het eerst op de Sunday Market,
in Amsterdam.
In de aanloop er naar toe, wil ik altijd toch nog wat anders,
iets meer, wat leuker en grappiger..
Wat, maakt niet uit, als ik voor mijn gevoel maar
het beste uit mijzelf gehaald heb.
Oudste gaat mee, want met de markt van Deventer nog in mijn geheugen
(waar ik geen tijd had om te plassen, zo druk was het)
zal me dat geen 2e keer overkomen.
Bovendien is het veel gezelliger!
Linksboven, mijn bureautje met het hoognodige aan spullen -
agenda, kalender (dat begrijpt manlief niet), laptop, kopje thee.
Rechtsboven, voor straks in de zon, de nieuwe Milk.
Linksonder, applicatie van het Sloppop-logo, rechtsonder,
T-shirts in wording, bedrukt met textielverf.

Verder rollen er heel veel vrolijke rokjes onder mijn naaimachine vandaan.
Ik was al mijn patronen kwijt , maar gister op les alles 'even'
opnieuw getekend.
De rokjes worden als een grote bos aan de kraam opgehangen,
dit vanwege
1. het leuke effect
2. plaatsgebrek
3. eyecatcher van de kraam.

Hoe doe ik dat?
Men neme een stuk of wat houten wasknijpers,
boort in 1 uiteinde een gaatje, daar gaat het touw doorheen.
Aan de knijper komt het rokje te hangen.
Ik denk dat het een leuk effect zal geven,
als ik het klaar heb, laat ik het je zien!

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Lekker hoor, die voorbereidingen voor een markt.

    de shirtjes zijn leuk!!!

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes zondag! Het wordt in ieder geval hartstikke mooi weer, dus het zal wel superdruk worden. (Het is toch buiten??)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik hop zondag effe langs als ik besluit te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super tof uit! Ik was graag langsgekomen, maar het is net iets te ver weg. Fijne dag alvast en een goede verkoop gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen