maandag 18 april 2011

Monkey T-shirts en meer


Vandaag ben ik weer eens bezig geweest met
sjablonen en textielverf.
Voor de jongens maakte ik deze T-shirts:
een groene aap op een lime T-shirt..
In de shop komen ze als volgt te hangen:

Het T-shirt met de kolibri maakte ik op bestelling
in maat 86 en nog een extra maat 80:


Zoon van 16 vond de T-shirt met aap ook cool
(hij heeft in zijn kast zo'n 8 verschillende T-shirts met
een print van een chimpansee), dus voor hem
maakte ik op zijn verzoek een donkerbruine aap op een wit T-shirt:



Iedereen blij!

Voor de allerkleinsten onder ons heb ik deze shirts:


Een stoffen applicatie van een hondje uit een vintage
beddenlaken (maat 80 en 86).

Ook nieuw in de shop zijn de
'overthetop-rokjes':





Geniet van de zomerse dagen!

8 opmerkingen:

  1. écht helemaal geweldig, zowel de stoere shirtjes als de rokjes (over the top, leuk!)

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die shirtjes zijn echt te gek! Leuke print! Ik hou wel van die aparte printjes ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! ik heb die sjablonen ook, ik ga er ook maar eens mee aan de slag!

    grtjs daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die overthetoprokjes zijn leuk. Zwieren zwaaien maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof om even over je blog te struinen, leuk om te zien hoe druk je bezig bent! En je shirts zijn supertof

    BeantwoordenVerwijderen