zaterdag 2 april 2011

Sunday Market en huis

Afgelopen week plaatste ik een berichtje over het tentoonstellen van de Sloppop-rokjes: hoe ik het eerst in gedachten had, was toch niet echt geslaagd, daarom heb ik het zo gedaan: alle rokjes hangen aan een knijper die weer via een touwtje (lintje zou mooier zijn geweest) aan een hanging basket geknoopt is, die weer versierd is met kunstbloemen.
Dit komt in de nok van de kraam te hangen, mooi op ooghoogte, goed te draaien en makkelijk voor de klant om te voelen... Verder heb ik een vrij lange, stevige paastak fluororanje gespoten, die komt in de breedte te hangen. (dat is mijn versie van een 'funky paasversiering', zoals de Sunday Market om vroeg).

Volgende foto's zijn van de volgepakte auto, want morgenvroeg gaan we op tijd weg (toch nog zo'n 2,5 uur rijden zegt onze Truus).. De spullen lijken er willekeurig ingegooid te zijn, maar er zit wel degelijk systeem in: de tas met kleden voor de kraam (een laken met aangerimpelde rand van een stuk vitrage van 4 meter breed om de voorkant van de kraam te bedekken en een wit kanten zeil voor op de kraam, stoffen slingers en geplastificeerde letters uit vintage behang op fluorroze papier op A4 formaat (dus iedere letter is een A4) aaneen geregen met de tekst :S L O P P O P voor aan de bovenkant van de kraam.
2 kledingrekjes, 1 naast de kraam, 1 op de kraam. De fluororanje tak, wit tafeltje, rieten stoeltje met vintage bonte bloemen stof met daarop de Sloppop-knuffels (de babyhoek) plus een vrij grote rieten mand met daarin babystuff zoals slabbers, kleine knuffels, speenkoorden etc. Nog een grote rechthoekige oude rieten mand (was voorheen een wasmand) met daarin kussens. Hangend in de kraam de bonte rokjes aan de hanging basket. Op het witte tafeltje de kaartenmolen en de schuifjesstandaard, daarvoor de ringen.
Ik zal morgen foto's maken, dan post ik het volgende week!



Een bonte bedoening!

Maar zo woon ik niet, hier onze hal en een foto van het raam van de woonkamer, van buitenaf genomen :)


Fijne avond!

6 opmerkingen:

  1. Wat ziet dát er vrolijk uit!!
    ...en zo'n lekker volgestouwde auto, heerlijk!

    de rokjes zijn erg leuk, ik maak ze ook voor mijn meisjes, zó fijn!

    fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooohhhhhhh wat mooi allemaal, die bonte kleuren en al die verschillende motiefjes!
    Wat een contrast met je huis, haha. Ben je zelf trouwens ook zo bont gekleurd gekleed?

    Heel veel succes en plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Linda, nee, ben zelf altijd heel basic gekleed, rustige kleuren, weinig tot geen prints (behalve in een T-shirt) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel gezellig uit.

    Thanks 4 sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, was wel slim, dit te posten, voor jezelf opsommend hoe je de vrolijke sloppop artikelen zou plaatsen:)
    En hoe herkenbaar, ook mijn huis is geen pippie langkous huis, maar pluisblauw met een beetje room.
    Ben benieuwd naar je volgende post, met de Sunday Market foto's en ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijkheid al die vrolijke kleuren....en...tatata de ketting is binnen!!! wauw....ik ga broeden...Bedankt! Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen