donderdag 5 mei 2011

Give away wolpakketjes voor handenarbeid

wolpakketje 1

wolpakket 2

wolpakket 3
Ik heb mijn bollen wol eens uitgezocht en kwam tot de conclusie
dat het er te veel waren. Door de bollen wol het breisel niet meer zien,
is hier van toepassing :)

Voor de liefhebber heb ik 3 pakketjes gemaakt, je mag ze voor mij ook mixen,
ik weet alleen niet of ik er dan nog uitkom,
maar voor ieder pakketje geldt: de verzendkosten zijn voor jou.
Alvast veel brei/haak/punnikplezier!

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi! Mag ik meedoen? Ik ga voor een combi van pakket 1 en 3 als dat oké is? En anders voor 3 alleen! Ik ga je volgen in ieder geval, want je hebt wel een erg leuke blog!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, een wolbol-give-away!
    Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje drie.
    Ik vind vooral de gele tinten erg mooi.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè wat leuk om je weer te vinden!
    Ben van flickr weg, een blognaam verder maar toen was het Zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom hier aangewaaid....
    Ik vind het een Erg Leuk Blog ♥ ....
    Heb het al toegevoegd aan mijn leeslijstje....
    Als ik eerder hier was geweest had ik vast en zeker mee gedaan aan deze give away...

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen