donderdag 26 mei 2011

Mijn huis


Ik ben me ervan bewust dat er totaal geen lijn in mijn blog zit,
van de hak op de tak,
maar zo zit ik dan ook in elkaar..
de ene dag kan me de troep in huis me niks schelen,
de andere dag moet alles spik en span.
we leven in een ongeorganiseerde bende,
waar iedereen zijn steentje aan bijdraagt.
Maar ik laat het maar zoals het is,
en altijd zo zal zijn..

Linksboven: plastic speelgoedtijger voor een tulpenblik
Rechtsboven: barometer
Linksonder: kussens van Sloppop.nl, posters gekocht bij
Rechtsonder: chinese vaas vs Hemavaas

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Niks mis mee met dat blogje van jou..
    lees m erg graag!
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mijn blog zit ook geen lijn hoor. Als ik ergens blij van word, dan gooi ik het erop. Da's wel een erg dun rood draadje hè ;-) Ik vind je blog in ieder geval erg vrolijk, dus eh... gewoon lekker zo doorgaan.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wie wil er nou altijd maar lijnen en georganiseerdheid? Ik ben een sucker voor de hak op de tak versies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maakt toch niet uit! Daarom is hij ook juist zo leuk!
    Ga lekker zo door hoor

    BeantwoordenVerwijderen