maandag 23 mei 2011

Oranje, slabbers en slippers

Van de week weer eens ouderwets gekringloopd met mijn meiden. Zij gingen voor een nieuwe garderobe, ik voor alles wat leuk is. En oranje.


Op de foto:
oranje vaas van kringloop
daarin, een fluororanje gespoten tak
slab van vintage handdoek (sloppop.nl)
laag krukje van kringloop
daarop een doos beplakt met vintage behang (via sloppop.nl)
daarin, mijn bonnetjes ;-)
naast de vaas, een zak, gemaakt van een oude poster
en daarvoor...
mijn nieuwe vintage kleppers,
of slippers. Precies mijn maat, precies mijn kleuren.
BLIJ!

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk leuk!
    Dat voetenbankje heb ik ook, kijk maar: http://demerle.blogspot.com/2011/03/zpagettihet-vervolg.html
    Ik ben ook dol op kringloop en retro!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een zalige spulletjes. Daar kan ik echt blij van worden!
    Fijne week!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes, wat kan een mens toch blij worden van leuke vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij met je mee! Errug leuk allemaal!

    Grtz

    BeantwoordenVerwijderen