maandag 20 juni 2011

Give away Groene Hakken

Oudste is geslaagd!
met een 6, 4 zevens en een 8.
Prachtige lijst en trotse ouders!

En wat hebben we vandaag:
een hakken-give away,
een voor mij onmogelijke maat,
5½,
wat overeen komt met 38.
De binnenzool is 25,5 cm..


Dus voel je je enorm aangetrokken door deze
beauties,
plaats dan een berichtje,
misschien loop jij dan binnenkort
op deze geweldige vintage hakken
van Van Haren!
Het zou fijn zijn als je deze give away op
je blog plaatst, dan maak je extra kans!

Fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. Nogmaals Gefeliciteerd, wat een prachtige cijferlijst! De beauties laat ik staan voor een andere liefhebber!
    Fijne maandag, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOh, ik ben gek op groen en nog mijn maat ook. Ik doe meeeeeeeeeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met geslaagde dochter!! En een prachtige lijst!
    Ik vind de schoenen helemaal geweldig,maar helaas zijn ze niet mijn maat ......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de dochter! Ik vind de schoenen prachtig, én mijn maat! Ik doe héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een prestatie! Gefeliciteerd hoor! De haken gaan mij niet passen, enkele maten te klein... Veel plezier voor degene die ze wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!Een prachtige lijst wauw een droom lijst...goed gedaan!!!
    Vandaag is...groen...en goed!!!
    -X- Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de geslaagde dochter!
    Mooie lijst!

    Nog heel hartelijk dank voor de oorbellen, deze schoenen hadden er fantastisch bij gestaan ware het niet dat mijn voeten net een maatje groter zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog een linkje op mijn blog gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn prachtig die schoenen! Ik heb maat 39 maar misschien kan ik er mij toch inwringen! Proficiat met de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ze heel graag ze passen perfect bij mijn jaren 70jurkje (groen) die ik bij Sloppop heb gekocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAW, super mooie schoenen, ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Ik doe mee (mag het ipv blog ook een twitterbericht zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe heel graag mee voor zulke mooie schoenen. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar zeg, dat zoek ik al lang. En dat om ik hier nu tegen. Ik zou al alng in mijn bed moeten liggen. Maar nu ben ik toch wel blij dat ik je blog gevonden heb. Ik word volger en wil die schoenen heeeeeeeeeel graag winnen. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, zeker een mooie lijst cijfers! Van harte :)

    En die schoentjes...geweldig!!...ik zou graag mee willen doen voor mijn dochter...Dus bij deze ben ik volger en heb ik een link geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik zou net als de stiefzus van assepoester een stuk van mijn voeten kunnen halen, maar dat gaat wat ver.....
    ik vind ze wel heel erg mooi, maar met mijn maat 41 word dit een give-away die ik voorbij laat gaan ;-)

    succes alle bloggers die er wel in passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige shoes, helaas, ook voor mij véél te klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mag ik ook nog meedoen... Ze zijn helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd wat een goede cijfers. Aan de give away doe ik jammer genoeg niet mee. Niet mijn maat.

    Groetjes flo
    creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen