woensdag 5 oktober 2011

Sokken, Maillots en Blije Rokjes

Goh, lang niet geblogd (ik moest even denken of het met een -d of -t was, maar de -g zit niet in 't Kofschip, dus een -d) zal jullie de komende dagen bijpraten. Voor zover jullie dat van belang achten :)

Eerst een mededeling over mijn omvang: die is 3 maten geslonken en dat komt omdat ik genoeg had van mijn lijf, dat niet mijn lijf was! Te breed-groot-dik dusss... Ben in 3 maanden 18 kilo lichter geworden, heb 2 verhuisdozen met te grote kleding weggebracht en een bescheiden nieuwe garderobe aangeschaft. Ben nog niet helemaal klaar, maar de 67 kilo bij 1.73  en 45 jaar, daar ben ik heel tevreden mee!
Vandaar ook mijn nieuwe profielfoto, heb ook nog een leuke voor en na foto, maar die is al te zien op facebook. Moet er ook niet mee te koop lopen, toch?
Vooruit, hier nog een foto van mijzelf, 18 kg lichter...
Ik kijk natuurlijk niet alle dagen zo, maar goed, heb je een idee :)

Met mijn winkeltje Sloppop gaat het goed! Probeer nu ook met labels in binnen- en buitenland te werken. Zo heb ik een paar weken terug deze geweldige sokken en maillots ingekocht..



 
Het laatste plaatje zijn polswarmers, die moet ik nog binnen krijgen. Je wordt er toch helemaal vrolijk van niet?
En dan mijn Blije Rokjes!
Daar stuur ik morgen een berichtje over, zo ook over de ringen met snorren, wolken, klavertje4, hartjes, goudvisjes en kettingen met Heidi en en en ...

Voor straks, truste!
Tot morgen

7 opmerkingen:

  1. ja joh wat knap 18 eraf! Ziet er goed uit. Zo ook de spulletjes. De polswarmers zijn geweldig! Zijn ze voor kinderen of voor grote mensen (ik hoop het laatste!) Ik zal geduldig het berichtje van morgen afwachten......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @merula voor grote mensen zoals wij, natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He1 wat knap van je dat je zo veel bent afgevallen. Petje af en dan in maar 3 maanden.
    De zokken zijn trouwens helemaal te gek. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat goed van je dat je zoveel afgevallen bent in zo'n korte tijd! Een welgemeend daverend applaus, voor de gelegenheid ook een staande ovatie erbij!
    Ook complimenten voor die heerlijke spulletjes in de winkel! Had bij Kleine Zaken al wat gezien, echt geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *geeft staande ovatie* Jij bent mijn voorbeeld. Deze week met weigh watchers begonnen. Ben benieuwd waar de teller op staat na drie maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Respect en diepe buiging! Knap hoor, zoveel afvallen in ook nog eens zo'n korte tijd!
    Geweldige maillots! Mijn zus heeft een kleintje (die inmiddels meer dan genoeg van mij heeft gekregen) maar zij en oma hebben je adres!

    BeantwoordenVerwijderen