maandag 5 december 2011

Een nieuw project

Zaterdag was ik met dochters op de vlooienmarkt,
waar ik o.a. deze letterbak kocht.
Twijfel nog even of ik hem wit zal maken,
de pot verf staat nl. al open:
de pianokruk is op deze maandagochtend al van donkerbruin,
naar wit geverfd.

Gister het eerste hoekje in huis aangepakt,
stof van maanden achter de kast
verdween als sneeuw voor de zon in mijn Hetty,
alle plankjes werden weer maagdelijk wit door het
bekende gele lapje,
heel veel boeken kregen een nieuwe plek
in de studeerkamer
en de kast kreeg andere gasten:



Allemaal een fijne maandag!

2 opmerkingen:

  1. Mooie spullen in je kast, en wat een mooie letterbak! Ik twijfel net zo hard als jou of hij nou wit zou moeten of niet... Aangezien je witte beeldjes hebt, zou ik eerder gaan voor een knalkleur denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat omring jij je met prachtige spullen.

    BeantwoordenVerwijderen