zondag 4 december 2011

Een nieuwe start en give away's

Eindelijk weer een berichtje,
was een beetje heel erg druk,
en nog steeds eigenlijk.
Veel aanvragen voor rokken op maat,
klein verbouwinkje tussendoor,
kinderen (al groot hoor) af en aan,
gezellige tripjes,
maar nu heb ik me voorgenomen om vaker te bloggen,
laten zien waar ik mee bezig ben
ons huis restylen van bonte accessoires,


naar wat rustigere (daar heb ik nog geen foto's van,
die laat ik de komende dagen zien).

Ook een paar kleine Give Away's,
waarvoor je, mocht je interesse hebben, hieronder een reactie kunt plaatsen,

Nou en dat was het dan wel weer.
Fijne zondag allemaal, de Sint is hier gisteravond
al langs geweest, mocht ie bij jullie nog moeten komen,
veel plezier met het heerlijk avondje!

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meer gaat bloggen! Daar kunnen we allemaal van genieten. En ik doe graag mee met de give-away voor het rode wandkleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd naar je rustiger huis, al is dal dat vrolijke, kleurrijke ook heel leuk hoor! Ik doe graag mee voor 't eerste popje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk weer aktief op blogger! Ben wel heel benieuwd naar je rustige huis in retrosfeer:) Fijne week Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tweede foto van boven... Zijn dat stofjes? Die kleuren zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, weer een blogje!!! Ben benieuwd naar alle mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bonte accessoires zijn leuk! Ze brengen een stukje zomer in deze duistere tijden.

    BeantwoordenVerwijderen