maandag 23 januari 2012

Daar komt Swiebertje!

Een tijdje terug kocht ik een heleboel oude sleutelhangers.
Ik heb er veel weggegeven,
dochters pikten er een aantal in,
maar Swiebertje en Dorus hield ik voor mijzelf.

Swiebertje is mijn jeugdidool,
ik ben er mee opgegroeid.
Samen met Saartje en Bromsnor
(waar ik overigens ook een sleutelhanger van had)


Aan Dorus heb ik ook goeie herinneringen,
al was dat toch voor mijn tijd.
Maar wie herinnert zich dat meisje niet?
Poehoesie!!

Voor wie deze hit nog nooit gezien heeft,
volgt hier de link:

6 opmerkingen:

  1. Oooh, antiek! Wat geweldig!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's!!! De schalen en kan in de bovenste foto vind ik jaloersmakend! Zo mooi! En Swiebertje... hi hi, die goeie ouwe tijd, ik vond het altijd geweldig! Malle Pietje ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay, Swiebertje, mijn grote held! Met stip op nummer 1, samen met meneer de Uil van de Fabeltjeskrant. Nooit wegdoen hoor, die sleutelhanger!
    Overigens zou jouw profiel de mijne kunnen zijn, incl. leeftijd partner, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @jurianne, ik ben nogal van het weggeverige, maar bij bovengenoemde 2 heren had ik toch iets van: nog even voor mezelf houden ;) Ik zal de andere sleutelhangers nog eens even opzoeken, zaten toch heel wat celebreties tussen!

      Verwijderen