donderdag 26 januari 2012

Vandaag ontving ik...

..van Ingrid een mooie gehaakte slinger voor oudste haar petite kamer
in ruil voor een setje prikkaarten (en nog een grappig boekje wat ze nog
niet weet, daar het nu nog in de oranje brievenbus,
hier bij de Plus ligt ;))
Ook vouwde ze nog, geheel vrijwillig (of vrijblijvend ;)),
5 vogels voor gezondheid en geluk, lief..


1 vogel had het lef om op de neus van Wolf te zitten!
Uitdagend keek ze hem aan,
maar toen besloten ze om toch maar vriendjes te worden..



Bedankt Ingrid!

Wil je ook iets ruilen of zomaar iets leuks ontvangen?
Kijk dan op deze pagina,
misschien staat er iets leuks bij voor je!

2 opmerkingen:

  1. ha Liesbeth, jij bedankt voor je Lieve blogje,en wat een leuke foto's! ben benieuwd naar het boekje (nu weet ik het een beetje!)de vogels vouw ik met plezier, ik word er kalm van...fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach het boekje..gewoon een kringloopboekje, prijsje staat er nog in.. omdat je zo van papier houdt en ik er zelf gewoon niet toe kom om al t leuks wat er in staat te maken.. voor jou!

      Verwijderen