dinsdag 24 januari 2012

Werkplekkie

Favoriet hoekje in huis is mn laptop-plek.
Die staat op een oud tafeltje van Tante Elly,
wit geverfd,
met daarop tapejes, kaarten, stickers
en alles wat je zo nodig hebt om het een en ander
te verpakken.

Nieuwste aanwinst: breed bruin tape met vliegen,
van Kellie Smits,
van Buisjes en Beugels+++
(die plusjes zijn geniaal gevonden!)


Alles van Sloppop wordt verpakt in bruin papier dat ik al jaren bij Brigit hier bestel
en dichtgeplakt met breed tape.
Eerder gebruikte ik oranje tape dat ik hier kocht,
maar nu wordt het het vliegentape, dat je hier kunt kopen.


De kalender en de kaarten voor in het rekje zijn van mijn favoriete vormgeefster Grootzus.
Kijk maar eens  hier!
Trouwens de kaarten van Bizarr Verlag vind ik ook top ;)
Wat een verkooppraatjes heb ik,
maar snel stoppen voor vandaag..

2 opmerkingen:

  1. Die mooie grootzus kalender heb ik ook, prachtig vooral de voorkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah dat vliegen tape-je vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen