zaterdag 12 mei 2012

We gaan op pad!


 Straks vertrekken jongste en ik naar Antwerpen,
voor de Kidseditie van de Markt Van Morgen.


 Ze heeft er zin in, want dan ziet ze haar nichtje ook weer
en haar grote zus,
die niet meer thuis woont en ook niet ieder weekend
meer naar huis komt.


 Normaal heb je zo´n ouderwetse marktkraam
tot je beschikking,
maar nu noppes, niets, nada,
dus kocht ik een partytent.


 zo´n goedkope van de Kwantum,
die bij de eerst montage al krak zei.
Maar dapper zette ik door
en zo waar, na een tijdje,
stond er een heuse tent,
maar nog zonder party ;)
Ik ben dan wel zo dat ik alles even probeer,
waar kan alles staan,
bladiebladiebla


 Volgende onderneming,
hoe krijg ik alles ook al weer in de auto,
we blijven een nachtje over,
dus we hebben ook nog extra slaapspullen.
Oudste wil ook graag mee,
dus extra stoel.
Middelste wil morgenavond graag mee terug
(die zit in Meppel dus op de weg terug)
met een enorme tennistas,
daar heb ik, nu ik dit typ, dus niet aan gedacht..
Maar dat gaat dus ongeveer zo:


 4 kledingrekken
4 dozen met kleding en accessoires


 1 mand met kussens


 plus 2 ikeatassen met kussens


 2 ikeatassen met salespullen en onbestemde dingen,
die anders los door de auto rollen


 de partytent


 mand met knuffels


 de wolf (ter decoratie en aandachtstrekker)
zie er trouwens nog 1, maar dat is zoon


 met lampekap voor de kettingen en mn doos,
met kanten gordijnen, schaar, plastic tasjes etc


toen kon de klep niet dicht en moest de wolf andersom staan..

Ik zeg, iedereen goed weekend,
wij zijn naar Antwerpen
343 km heen en 343 km terug
met hopelijk een iets legere auto
voor de tennistas van zoon :-)

9 opmerkingen:

  1. Oooooh, dat is wel héél leuk!! Ziet er super uit, succes hoor!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier!! Ziet er wel super gezellig uit allemaal! En je auto scheelt vast de helft aan spullen op de terugweg....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kleurrijke boel in je auto. Als ik al dat moois zie, ben ik er zeker van dat de auto op de terugweg véél leger zal zijn. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh/dat beloofd heel veel goeds want je hebt het heel goed voor elkaar. Wat een leuke spullen en wat een goed idee-de tent. Veel succes met de hele onderneming-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes en een heel gezellige dag morgen.
    Ik vind het jammer dt ik er niet bij in zijn deze keer, maar hier in Parijs is het ook goed toeven.
    Groetjes aan Tine en Frederik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap werk, dat inladen.... en dat kraampje ziet er onwijs gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kanp werk, maar als het goed is kom jemet een lege auto weer terug.
    Lees graag je vervolg verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je nu met een veel legere auto aan de terugreis kan gaan beginnen ;-)
    Het kraampje zag er wel erg leuk en knusjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen