vrijdag 6 juli 2012

Ons Busje is bijna klaar voor vertrek!

Ons Busje, zo heet ie, origineel, maar wel lekker duidelijk..
Bijna klaar voor vertrek!

Oudste (ze heeft haar P!) is thuis en gaat gezellig mee,
op naar Zweden!

En de fotografe gaat ook mee ;-)

Na de gordijntjes genaaid te hebben, kwam ik erachter dat gevoerd toch mooier was..



Buitenkant van de gordijnen is een vintage gordijn geweest,
binnenkant zijn tafelkleden van de Blokker!
Die zijn btw nu allemaal verkocht in Winschoten

Hier en daar werd een plekje bijgewerkt,
maar daar moest Het Busje wel voor worden ingepakt!

Man aan de poets



Alle banken opnieuw bekleed
Op naar Denemarken en Zweden!

15 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet erg geweldig leuk uit. En dat vintage stofje van de gordijnen, helemaal mijn smaak. Mooi gemaakt hoor. Ontzettend veel plezier gewenst daar. Kan niet misgaan toch?! Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh...Mooi zeg! En je dochter gefeliciteerd met het haar P! Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaloers! Ziet er super uit, geniet ervan. Je kunt daar vast ook leuke vintage stofjes vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, supercoole bus! Lekker genieten! En gefeliciteerd voor dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig lijkt me dat zo'n busje! Het ziet er echt MEGA gezellig uit! Geniet van Denemarken en Zweden, daar is het geweldig om met een camper te rijden (ik spreek uit ervaring ;)

    xxx flo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vakantie met een camperbus is al een avontuur op zich. als je dan ook nog zo'n coole camper hebt en naar scandinavie afreist, super! fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow, die is prachtig zeg! Mijn man is momenteel druk aan het sleutelen aan een t 3. Van 1981. We hebben het busje vrij plotseling gekocht, hadden eigenlijk geen vakantieplannen. Dat wordt, als het lukt misschien toch anders deze zomer : ))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs fantastisch gave vette toffe BUS! WAUW ik drooooom van zo'n mooie bus! Hij klopt helemaal, mooie kleuren, mooie bekleding en die gordijnen! Echt geweldig gewoon, heel veel plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!! Wat een superbusje is jullie "ons busje"!! Ik ben echt fan van de T1 en T2. Heb er geen, maar ik verzamel er wel (alleen zelfgemaakte)foto's van, ach, heb je toch wat, hè. Prachtig zijn jouw foto's van je oudste met busje in Groningen. Ook mijn felicitaties voor haar P.
    Fijne tijd in Denemarken en Zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wij doen ook Denemarken en Zweden :-)

    BeantwoordenVerwijderen