vrijdag 6 juli 2012

Rokjes Give away

Dit rokje gemaakt van de fantastische stof van Jansdotter (een Zweedse woonachtig in New York) geef ik weg aan een meisje met maat 128-134. Het rokje heeft een glad voorpand en een achterpand bestaande uit 5 strookjes (o.a. met stof van Club Geluk, vintage stof, kanten gordijntje). Het rokje sluit in de zijnaad met een rits en is aan te snoeren met een koordje.

Dit rokje in een andere maat is hier te vinden!

Uitslag van de give away is op dinsdagmorgen 10 juli!

23 opmerkingen:

  1. Wauw, heel gaaf!!!! Prachtige stof ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hier wel een dochter die hier heel blij mee zou zijn! (en mama stiekem ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, oh, oh, SUPER !!!
    Mijn dochter is 7.5j en een maatje 128 zit gewoon perfect !!!
    Dit megamooie rokje zou dus perfect zijn voor haar, echt heel knap !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow geweldig, wat een uniek kledingstuk, helemaal te gek, ik waag heel graag een kansje!Daar wordt een mens tot vrolijk van! Laat die vakantie maar komen!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik doe Graag mee! Begin alvast te duimen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, ik doe niet snel mee met een give away maar nu heel graag.
    Super leuk en precies de juiste maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een superrokje heb je gemaakt! Helaas kan ik echt niet naaien (je kunt niet overal goed in zijn) en gelukkig jij dus wel! Ik denk dat ik mijn dochter heel blij kan maken want dat is echt een rokkenmeisje (mama ik kan toch niet dansen als ik geen rokje aan heb????) en daarom hoop ik dat het lot mij goed gezind is! Een fijn weekend, groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn Plusdochter heeft maatje 128-134 en is in juli jarig. Een extra verjaardagskado is altijd welkom ;-)
    Succes iedereen!
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier drie Meiden en de oudste kan het als eerste aan! dusse...ik waag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik doe graag mee! ik ken hier ook wel een meisje die er heel blij mee zou zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat mooi. Mijn meisjes zijn gelaas geen rokjesdragers maar mijn kleine vriendinnetje uit de straat zou er heel mooi mee staan, dus ik waag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superrokje, daar zou ik een klein meisje hier heel blij mee kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. NOg net iets te groot, maar binnenkort past de poep van mijn meisje daar wel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This skirt is gorgeous, and my little one is a size 128 ;-) We would love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk leuk leuk, en laat mijn meisje nu net die maat hebben!
    Wij doen dus graag mee.

    Fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!! Ik doe ook graag mee! Een vrolijk rokje voor mijn lieve meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk rokje!! Ik ben al zo lang fan van je werk maar had nog nooit gezien dat je een blog had...
    Waar een give away al niet goed voor is hé.
    Ik doe graag mee want ook hier een dochter met maatje 128!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk!! Ik doe super graag mee. Ben dol op je rokjes en mijn dochter ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vint deze hil mooi voor mij groetjes Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, mooi rokje! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jee, wat een mooi rokje! Ik ken een heel lief meisje dat er prachtig mee zou zijn... Ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat rokje zal anoukje fantastisch staan

    BeantwoordenVerwijderen