maandag 27 augustus 2012

DIY pakketten voor jullie

Sneeuwwitje



 Ik heb een zwak voor DIY pakketten, maar meestal kom ik er niet toe om ze te maken.
Daarom, voor degeen die een ontzettende behoefte heeft aan het maken van: Sneeuwwitje, de Ark, Woefje en een geknoopte riem: laat een reatie hieronder achter met het pakketje van je voorkeur.
Laat ik aan het eind van de week even weten, wie een pakketje mag ontvangen.
Heb je iets te ruilen wat ook plat door de brievenbus kan? Dat vind ik leuk!

De Ark




Woefje 

Geknoopte riem


Fijne maandag!

12 opmerkingen:

  1. De ark hebben we hier ook en die is zoo leuk!
    Ik doe graag mee voor Woefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geknoopte riem lijkt me super leuk! En ik heb zéker iets te ruilen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, ik denk dat ik Sneeuwwitje te gek ga vinden!
    Ruilen tegen een vintage sleutelhanger met blauw hondje en belletjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOh ik ga voor woefje en ja zeker heb ik iets leuks wat door de brievenbus kan!!
    (ik ga alleen niet zeggen wat haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe heeeel graag mee voor de Ark, wat ziet dat er geweldig uit!
    Je hebt sowieso nog post van mij tegoed...
    Ik weet niet wat je leuk zou vinden om te ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ark van Noach, daar heb ik altijd al een zwak voor gehad.
    Ik maak voor jou dan een kabouterpaddenstoel oke?
    Groetjes Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag Sneeuwwitje maken. Wat ziet ze er gaaf uit!! Lijkt me leuk om iets terug te sturen. Wat vind je leuk? Of laat je jezelf verrassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo, sneeuwwitje, ik heb een handgemaakte stempel naar jouw wens in de aanbieding

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom ik viavia zomaar op je blog terecht; val ik meteen met m'n neus in de boter! Ben dol op diy-pakketjes... Ik zag dat je van vintage houd en laat ik nou een paar geweldig leuke vintage koelkastmagneten hebben! Ruilen voor het Woefje?
    Groetjes Janine
    PS ja, ja, ik ben volger geworden ook als woef m'n neus voorbij gaat blijf ik hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De ark is favoriet maar ik vind ze eigenlijk allemaal leuk.
    Beaded treasure als ruilmateriaal!

    BeantwoordenVerwijderen