vrijdag 3 augustus 2012

Multi Give away

Ik ben niet zo´n goeie blogster in de zin van, ik ga dr lekker eens voor zitten en schrijf een goed stuk.
Ben meer van de korte mededelingen en foto´s van dan weer dit en dan weer dat,
maar alee, ieder doet t op zijn eigen manier.

Deze week had (en heb) ik via Facebook iedere dag een klein cadeautje weg gegeven,
waarom weet ik eigenlijk niet, zomaar,
had er zin in.

En dan vergeet ik dat ik ook bloglezers heb (denk ik dan), die dat misschien ook wel
leuk hadden  gevonden, iedere dag kans maken op een klein presentje, daarom..

Een multi-give away.

5 cadeautjes, 5x kans en maandag 13 augustus (als ik weer terug ben van de Dawanda Designmarket
in Amsterdam) verloot ik ze!

Hier komen ze:
setje haarclips, niet persé deze op de foto

6 cadeauzakjes, niet persé deze

paar oorknopjes

ketting Heidi, niet persé deze


sleutelhanger

Bovenstaande spullen zijn natuurlijk terug te vinden in mijn shop hier, hier, hier, hier en hier

Hele fijne vrijdag!

25 opmerkingen:

  1. De roze oorknopjes vind ik echt helemaal geweldig!! Graag doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook voor de oorknoopjes maar met haarclipjes ben ik ook héél blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook een fan van de oorknopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, verras me maar...
    Zal een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh de oorknopjes in creme of wit zijn mooi!Ik waag een kansje!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat leuk! Ik wil graag wel een kansje wagen voor de neushoornsleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind alles leuk. Kies maar waar je mij bijzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk een giveaway!I'm in! die sleutelhangers zijn echt te gek trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat enig! Je bent een hele leuke blogger en deze give-away maakt het nog zoeter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook mee voor de oorbelletjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O tof he! I love it, eigenlijk alles maar de sleutelhangers vind ik wel heel vrolijk vol met kleurtjes en de oorbelletjes en de knipjes en de... ik zei het dus al, eigenlijk alles ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk zeg allemaal! Ik doe graag mee. Kan niet kiezen voor wat

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Een ketting van Heidi, daar kan ik mijn kleine-bijna-jarige meid heel blij mee maken.
    Ik zal ook even wat reclame maken op mijn blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Mijn meiden zouden alles super vinden... vooral de haarspeldjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, leuk!! Ik kwam toevallig op je blog.
    Wat leuk allemaal. ik doe zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi! Hoi! Ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Mariël

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die sleutelhangers zijn super!! Ik waag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jaja ik waag wel een gokje op die oorknopjes /sleutel hangers (vind ik FANTASTICH ! )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik beproef ook mijn geluk! Ik heb geen voorkeur, wat een gezellige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, zo leuk :)
    Ik doe graag mee voor de sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de zakjes en de haarklipjes zijn helemaal te gek! Maar eigenlijk is alles tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yeaaaaah oorknopjes kado zakjes, wat zal de winnaar blij zijn, nou ik waag n gokje, thanx.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik weet niet of ik nog op tijd ben maar ik waag een kansje. Het kan geen toeval zijn dat ik iedere keer weer op je site kom of bij je op de kamer. Het begon zaterdag dat ik je zag op het blog van de flow. Zondag zag ik je bij DaWanda en ik wilde nog graag even bij je terug maar het is er niet meer van gekomen. En nu zit ik vanmorgen zomaar even van blog naar blog te gaan en kom ik weer op je site. Het ziet er allemaal gezellig uit. Succes met je shop. Hartelijke groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. vandaag heb ik de speldjes gekregen, echt superleuk. Heel erg bedankt.
    Ik heb meteen wat reclame gemaakt voor je winkeltje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen