woensdag 24 oktober 2012

Sloppop viert Feest!





Volgende maand is het alweer 7 jaar geleden dat Sloppop het daglicht zag.
7 jaar geleden vertrokken we als gezin naar Oostenrijk, voor lange tijd, dachten we.
Dat het eindelijk maar 3 jaar werden hadden we niet voorzien.
Maar oudste die terug wilde, het huis dat verkocht zou worden en heimwee naar het
Hollandse besloot ons terug te gaan.
7 jaar geleden zei ik mijn baan als muziekdocente op, tenminste,
ik stopte mijn praktijk, waar ik veel kinderen en ook volwassenen verdriet mee deed,
slik.
Maar ik begon met iets nieuws, in de tijd dat er nog niet zoveel webshops waren.
Ik struinde kringloopwinkels in Zwitserland af en kwam steevast terug met een kofferbak met moois.
Waar ik nu nog steeds mijn huis mee vul.
En 7 jaar later is het feest: omdat ik kan zeggen dat het nog steeds goed gaat met Sloppop,
dat de kinderen hun draai gevonden hebben, ze een eigen toekomst aan het opbouwen zijn.
Oudste, die voor stage naar Zweden gaat, middelste, die naast zijn fulltime tennis leven,
ook nog tijd voor een studie vindt, jongste, die flexibel door de middelbare school fietst
en wil studeren in Australië (daar moeten we het nog eens goed over hebben).
En vooral, omdat we het met z'n alle goed hebben.

Daarom krijgt iedere klant in november een cadeautje bij zijn bestelling,
deze gehaakte vlaggetjes-slinger, die 's avonds op de bank door jongste en ik
gehaakt worden.
Maar ook jullie als bloglezers krijgen een slingertje, als je een reactie hieronder
achterlaat. In ieder geval, 5 van jullie (en als het er 6 zijn, dan de zesde natuurlijk ook ;-))

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een hele mooie feestelijke reden. Ik vind het heel mooi dat je er ook zo bewust bij stil staat dat het zo goed gaat.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Soms loopt het zoals het moet lopen... En gefeliciteerd, 7 jaar is alweer een hele leeftijd ;-))!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk idee! En gefeliciteerd met de verjaardag van je webshop!! Zo te lezen heb je alles goed op de rit met je gezin. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om te lezen hoe het allemaal gelopen is, inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 7 jarige jubileum!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, mooi om te lezen!! En...dat is wel een felicitatie waard!!!
    En die slinger....daar hoop ik stiekem wel op ;-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 7 JAAR! GEFELICITEERD!!!
    Toen jullie in Oosterijk woonde was ik al fan,
    en nu nog steeds!
    Ik hou van je vrolijke creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat mijn ouders heel erg blij waren met het feit dat wij in NL bleven voor onze studies! Ik ben heel benieuwd wat onze kinderen zullen doen. Zweden is best ver en Australie nog veel verder. Phoeh hee, dat zal moeilijk worden want je wilt je kinderen niet te kort doen en ze zoveel mogelijk laten ervaren zodat ze zelf de beste keuzes in het leven kunnen maken. Succes ermee!
    Ondertussen vier je je 7 jarig blog-jubileum, best wel lang en je hebt echt een heel leuk en vrolijk blog!
    Van harte gefeliciteerd en..... ga zo door!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker voldaan gevoel toch, heerlijk! En gefeliciteerd natuurlijk, dat je nog velen jaren zo daar mag en kan gaan!! Ik waag graag een kansje voor de slingers, thnx! :D Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch al veel meer dan 6! Gefeliciteerd met je 7-jarig bestaan als Sloppop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd hoor! Leuke webshops blijven gewoon bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk om te lezen,mooi verhaal...ennehh...gefeliciteerd...
    Ik had je per ongeluk eerst gemaild i.p.v hier een reactie te plaatsen....
    Foutje..

    Laura
    De haakzolder.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk stukje! Fijn dat jullie toch allemaal goed op de plek terecht zijn gekomen, wat kan een leven veel veranderen in 7 jaar he! Ze zeggen dat je leven in periodes van 7 jaar verloopt dus wie weet wat voor een moois de volgende cyclus zal gaan brengen. :-)

    Gefeliciteerd he!!

    BeantwoordenVerwijderen