zondag 28 oktober 2012

Superman!



Vandaag was ik vroeg wakker
en dan bedoel ik ook vroeg, 4.15 zag ik op de wekker
(dus eigenlijk 5.15)
na 3 keer omdraaien besloot ik op te staan
en na 2 kiwi´s en een koffie en wat gehaak,
ging ik naar zolder voor het knippen van nieuwe damesrokken.
Daar zag ik de lap liggen met Superman, een gordijn uit 1978,
waar ik tot nog toe niets van gemaakt had.
De helft van de lap kon ik weggooien door slechte afdruk van plaatjes,
van de andere helft gebruikte ik de afbeeldingen voor op een damesrok
En Superman himself werd een knuffel!
Dochter was zo lief om tussen het leren door een foto te maken van de rok
en de knuffel en zie hier het resultaat!

18 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk die rok! Zou ook helemaal iets voor mij zijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij was echt vroeg... maar blijkbaar ben je dan op je best want dit rokje is geweldig. Ik ben ook altijd bezig om vanalles te verwerken in kledingstukken, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaaf!!
    Wat knap zo vroeg! Ik kom dan idd niet verder dan wat gehaak hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, heel mooi. Staat je goed, je houd er toch wel eentje voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave rok en ook die SUPERman-knuffel vind ik te gek.
    En dat bedenken midden in de nacht, vind ik echt goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooo wat een super gave rok! Jammer dat je er stof ook van weg moest gooien, anders had je er misschien nog eentje uit kunnen halen (maatje ik ;)
    De knuffel superman is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool! Waar vroeg opstaan al goed voor is ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh wat is die rok supermooi geworden! Echt iets voor een powervrouw!
    Die knuffel ziet er ook heel strak uit. Het is maar goed dat mijn eigen kleine supermannetje die niet ziet want dan komt die driedubbel op het lijstje voor Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige rok!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk rokske, zo gemaakt op de vroege morgen!

    BeantwoordenVerwijderen