woensdag 14 november 2012

Meisje uit Japan en Home sweet Home

Straks halen we Kanako op van het station.
Ze komt uit Japan, is 15 jaar en blijft 10 dagen
bij jongste logeren.
De school heeft allerlei activiteiten gepland,
zoals een dagje Amsterdam.
De hele dag zijn we al bezig met poetsen en ruimen,
maar we zijn bijna klaar!
En aangestoken door andere HSHers,
hier mijn eerste blogje over mijn Home :-)

logeerkamer voor Kanako

Logeerkamer voor Kanako

logeerkamer voor Kanako
Paardje dat ik kocht op Holy Stitch

Van waar ik zit, woonkamer

borduurwerk dat ik kocht bij Jolanda

vanwaar ik koffie drink
Home sweet Home is een initiatief van Barbara

13 opmerkingen:

  1. Dat kind kijkt vast haar ogen uit in dat prachtige huis van jullie!
    Zoals ik al op IG zei, die slaapt vast als een roosje.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze heeft zowiezo een jetlag, dus de eerste nacht zal geen probleem zijn! meer foto´s en verslagjes over de cultuurverschillen volgen!

      Verwijderen
  2. Leuk om bij je binnen te koekeloeren! Je bank met al die mooie kussens...mjummie! Veel plezier met je loge, een heel avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk huis! Fijn dat je meedoet aan HSH!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog bedankt voor de geweldige teckelsokken :)
    Leuke logeerplek, leuk huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n logé!
    En die huilende wolf! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn uitzicht heb je als je koffie drinkt. En ook een hele mooie logeerkamer, veel plezier met het logeetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel even spannend, zo'n logeetje!! Ik vind je huis super! Zie het vlaggen slingertje ook weer hangen. Ben ik helemaal benieuwd naar, zo tof dat ik die gewonnen heb. Heerlijk dat je ook zoveel kleur in huis heb, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha het meisje uit Japan moet wel denken! waar ben ik nu terecht gekomen!? bloemetjes, kleurtjes, een paard met een kaarsje in zn rug en een huilende wolf.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n tof huis! Leuk dat we mochten binnenkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk lichte woonkamer hebben jullie. Fijn uitzicht!
    Hoe vond het logeetje de logeerkamer? Fijne tijd samen

    BeantwoordenVerwijderen