vrijdag 2 november 2012

Nieuwe collectie kousen en maillots





Terwijl ik vanmorgen
in allerijl middelste naar Groningen bracht
en ook even snel een kringloop aldaar aandeed,
ging bij mij thuis de voorbel!
De bel waar ik allang op had gewacht, nl. de bel van mister DHL
uit Duitsland.
Uit voorzorg had ik al een briefje op de deur geplakt voor deze meneer,
dat ze de langverwachte doos bij buurman Adam op no.21
mochten afgeven.
Wat geschiedde!
En zie hier: de prachtige nieuwe collectie maillots en kousen voor groot en klein
van de dames Prusselise, met wie ik inmiddels een leuke band heb opgebouwd.
Paddestoelen, vossen, uilen, pinquins en robots, je vindt ze allemaal terug!

Van de dames mocht ik 2 paar roze tekkelkousen weggeven,
1 in maat 35-38 en 1 in maat 39-42.
En ook nog een vossentasje!

Zie jij je wel lopen met deze kousen of het tasje?
Plaats dan hieronder je reactie! Volgende week laat ik weten wie
er wat
gewonnen heeft!

Fijne dag!

22 opmerkingen:

  1. Die kousen zijn zooooooooo geweldig!!!! Wie wil die nu niet aan haar voeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, daar zie ik mezelf heus wel mee lopen! :) Gelukkig dat je pakket bij de buurman afgegeven kon worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh hihi ik doe mee!!
    Maar ga ook nog even bij je shoppen nu!(dan koop ik geen roze tekkel kousen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sokken allemaal!!!!
    Ik vind de tekkelsokken erg leuk, dus ik doe mee :)
    (voor maat 39-42)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik duik nu je webshop in en bestel voor al mijn dames teckel kousen! Met twee ruwharige teckels in huis, een must-have!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @mariette, ik hoop dat de dames kleine voeten hebben! niet alle maten meer op voorraad!

      Verwijderen
  6. Ohhh wat zijn ze super te leuk!
    Ik doe mee....maat 35-38..
    Als je dan geen warme voetjes krijgt....
    Fijn weekend alvast..
    Groetjes laura..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh! Ze zijn weer leuk zeg!!
    Dat tasje vind ik ook erg gaaf en is nog ietsje eerder nodig dan sokken hier :-)

    X! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik loop niet liever rond dan met roze kousen aan mijn voeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie wat een prachtige dessins!!!
    Nou, ik zie mezelf wel in de roze tekkels hoor! Maat 39-42 aub.
    Dit is wel een hele leuke weggever!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb die groene sokken met oranje vosjes een keer op de diezijn leuk-markt bij jou gekocht. en ik heb er veel succes mee; krijg altijd heel positieve reacties.
    sta je zondag ook op demarkt? ik wel. misschien zien we elkaar dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (erg graag...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat is wel weer heeeeel erg leuk, ik doe heel graag mee en ga hard lopen duimen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar zie ik mijzelf wel mee lopen! Af en toe zitten mag ook? :D
    Ze zijn echt heel gaaf!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! Zie ik mijn voeten wel inzitten... Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei wat leuk! Ik ga voor de sokken, warme voeten kan ik wle gebruiken met dit weer..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. IK heb net een bestelling bij je gedaan. Kwam hier dus terecht en ben gelijk volger geworden. Ik waag nog een kansje voor die super leuke sokken in maat 39-42.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke GiveAway! Ik kocht in het voorjaar al de groene vosjes sokken bij je, en zou nu dolgraag een paar van de roze teckel sokken (39-42)willen winnen. Fingers crossed dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de sokken zijn super! maatje 35-38 zou perfect zijn!

    BeantwoordenVerwijderen