vrijdag 30 november 2012

Opruimwoede





Eens in de zoveel tijd krijg ik het op mijn heupen en dan moet het anders.
Te beginnen met de neerzetspullen in kasten, tafels en plankjes.
Meestal verdwijnt het in een grote doos op zolder,
maar aangezien deze ook dicht groeit wilde ik het zo doen:

Zie je iets leuks van je gading, plaats een reactie waarom juist jij dat leuke zo nodig hebt..
Voor spul dat niet door de brievenbus past betaal je 4,95 pakketkosten, brievenbuspost wordt een symbolische 1 euro. Je mag natuurlijk ook in Winschoten voorbij komen om iets op te halen!

O ja, het klokje hing daar toevallig, maar is niet voor de weggeef!!!

Allemaal een lekker weekend!

21 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk!
    Ik vind de klok helemaal leuk voor op mijn knutselkamer! Daar hangt er nu namelijk geen en als ik eenmaal aan het freuebelen ben.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blikje zodat ik eindelijk eens al mijn borduurgaren op kan bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh my wat een fijn neerzetspul.....
    maar ik ben sterk en gun het een ander.... het groeit hier namelijk ook dicht en ik ben precies hetzelfde aan het doen als jij. Met moeite.... dát dan weer wel. Want hoe kun jij nou afstand doen van die geweldige hertjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes hoor! Maar ik heb net eindelijk zelf ook weer eens een keer wat weggebracht naar de kringloop!
    En weer iets meegenomen natuurlijk (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ik zie genoeg leuke spulletjes! Dat trommeltje is zooo leuk! En altijd handig natuurlijk ;) Maar ik zal even iemand inlichten die dol is op houten poppetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww, die matrouchka/zeerover set vind ik helemaal geweldig! Die mag wel naar de andere kant van noord-nederland gestuurd worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw dat circusblikje zou super op de kamer van zoonlief staan....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mag ik het vosje? cadeautje voor iemand die hier ook leest?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, ik was dus degene die de tip van Post from Mars kreeg ;-) Enne, ik ben inderdaad gek op houten poppetjes, maar bijna nog gekker op retro circusspul! (Misschien heb je dat wel eens op mijn blog gezien). Dus ik ga toch voor het blikje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O dat koffertje....Was is het precies? Een platenkoffer, een fietstas?
    Ooit heb ik op een rommelmarkt zoiets laten staan en nog altijd spijt van gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ow het blik met de circus optocht en die platenkoffer super mooi! Maar ik ben even heel streng voor mezelf..... mn huis is echt al propvol. Wllicht moet ik ook maar eens zo'n opruim aktie houden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh ik vind het meisje/popje op die vogeltjeskan helemaal geweldig! Verzot ben ik op van die schattige poppenmeisjes waar je er niet genoeg van kan hebben ;) Dus daar ga ik voor! Ze zou hier zo mooi staan :D

    P.s. er is iets super fout gegaan met mijn vorige account daarom is dat berichtje van Boekeltje verwijderd!
    Maar nu gaat ie het helemaal wel doen! :D (hoop ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, maar vooral ook; het staat daar zo mooi te zijn, geweldige combinatie zo! Doe mij het klokje maar ;-). Nee hoor, ik heb juist tassen in de gang staan en vertrek zo naar de kringloop, ik moet ECHT gaan ruimen, dus ik weersta jouw mooie spullen en geef mezelf een schouderklopje! (Zodra ik in de kringloop ben, ben ik dit idee al lang weer kwijt vrees ik ;-))

    Fijn WEekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oei dat circusblikje... kunnen we er geen ruiltje van maken voor een [sloppop yeah] sign, of ruimt dat dan niet echt op?!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de rode tas met bloemen erg leuk!ik zoek nog een tas om mijn brei-/haakwerkjes in mee te nemen. Pas deze door de brievenbus?groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Is het platenkoffertje al vergeven? Anders hou ik me aanbevolen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oi oi oi, ik doe eigenlijk nooit mee met zulke dingen, maar dat peertje is onweerstaanbaar. Fijn, opruimen! Ik heb recent een nieuwe kast bij de kringloop gekocht, dus hier gaat ook alles weer op de schop. Kan niet wachten, alleen de kast moet nog 'even' opgehaald worden. Ach... Fijne dag, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mag ik meedoen voor de hertjes. Ik vind ze lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen