woensdag 7 november 2012

Wie won er wat?



gehaakt bloemenslingertje naar een patroon van Bien

Op woensdag 24 oktober kondigde ik de verjaardag van Sloppop aan.
En we zitten nu midden in de feestelijke maand!
En waar er feest is, zijn er cadeautjes!
Hier een lijstje namen die het een en ander gewonnen hebben, mailen jullie mij even je adres?
  • een gehaakt slingertje met 7 vlaggetjes gaat naar Lia, Patricia, Chantal, Annis en Crafty Mama
  • de roze tekkelkousen gaan naar Huis lief huis en De Haakzolder en
  • het vossentasje gaat naar Daphne!
Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk, ik heb een gehaakt slingertje gewonnen!! Dank je wel, die gaat hier een gezellig plekje krijgen. Zal even mijn adres mailen. Joepie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk....ik heb ook een prijs gewonnen zie ik...super...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie, LEUK!!!
    Ik mail je mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik heb ook gewonnen. Ik zal zo mijn adres mailen.
    Bedankt!

    Groejtes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes! Ik heb de sokken gewonnen!
    Dat vind ik echt SUPERleuk! :)
    (het adres is gemaild.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had zo'n mooi gehaakt slingertje gewonnen, maar ik vraag me af of hij in de mand der vergetelheid is geraakt of dat iemand van de post er verliefd op is geworden ;-))
    Groetjes
    Crafty Mama
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen