woensdag 19 december 2012

ik moet naar Stockholm

Oudste zit in haar 2e jaar HRM en in haar laatste jaar wil ze stage lopen in Zweden. Ze is een Zweden gek. Malmö of Lund, want daar kun je ook aan de uni studeren.

Nou gaat ze volgende maand een paar dagen naar Stockholm en aangezien ik een swap doe met Erica heb ik eens op Zweedse kringlopen gegoogled. Want oudste zei: `mam, als ik nog wat voor je moet meenemen!` Tuurlijk schat, neem een lege koffer mee en ga de volgende kringlopen voor je moeder af, je weet wat ze leuk vindt :-)











Serieus, ik lieg niet als ik zeg dat je alleen in Stockholm al 120 (!) tweede hands winkels, kringloopwinkels en Emmaussen kunt vinden.



 En hier koop je gewoon online, ze versturen alleen niet naar NL, althans Nog niet :-)

Ik boek NU een ticket.

8 opmerkingen:

  1. Ik stel voor dat WE een ticket boeken! ;)

    Wat klinkt dat zalig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oe nice!!!
    (ik schrok natuurlijk even van de prijzen die vermeld staan bij de plaatjes, even vergeten dat dat geen euro's zijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh dat staat bij mij ook al zo lang op het 'to do' lijstje :-)
    Naar Stockholm!! (Al was het voor de mannen haha)

    Löppis löppis löppis!

    Ik ben benieuwd wat er straks uit de koffer zal komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een waar paradijs voor schatzoekers dus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sodermalm is een leuke wijk
    waar je veel leuke winkels kunt vinden. stockholm is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooooooooh dat zou ik ook graag willen zeg
    tegen iemand zeggen neem maar een lege koffer mee
    en doe er maar in wat ik leuk vind hahahaha helemaal te gek !
    Dochterlief succes gewenst in Zweden en fijne dagen allemaal.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga je mee met je dochter of is het ticket voor haar? oh Stockholm is geweldig en het is al best lang geleden, maar toen zag je er al heel veel kringloopwinkels (helaas hadden we Ryan Air ticket met slechts handbagage, dus weinig ruimte) fijne feestdagen en jouw kerstman oogst hier veel complimentjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, ze gaat met een vriendin, ook een goedkoop ticket met hotel voor 4 dagen. ik wil met jongste in het voorjaar gaan, want die piest een beetje buiten de boot op moment. we wilden eigenlijk met de bus afgelopen zomer gaan, maar toen was het daar zo´n slecht weer..
      julie ook, hele fijne dagen!!

      Verwijderen