maandag 3 december 2012

spulletjes voor de geef

In mijn vorige blogpost had ik een aantal spullen om weg te geven, daar ik er bijna in omkom.
Een aantal hebben gereageerd (of via mijn blog of via mijn instagram) en de volgende personen
wilde ik (denk ik) blij maken:

  • Nicole Maaksels en meer voor de zeeroverset
  • Puur Arnika voor het vossentegeltje
  • Boekeltje B voor het houten popje
  • circusblikje voor Ingrid
  • Marisa Engberts Mainake voor de tas die niet door de brievenbus past :-(  
  • Noofs voor de hertjes
 Het platenkoffertje en de peer zijn al vergeven!


Vorige week kocht ik hier deze daglichtlampen om eindelijk eens mijn frustratie kwijt te raken
als ik wilde fotograferen en er was weer eens te weinig licht. Niet dat ik zo´n goeie fotograaf ben,
maar ben toch blij dat ik ze aangeschaft heb.


 
Nu heb ik een hoek in huis kunnen maken waar ik binnenkort meiden in Sloppop kan fotograferen.
Alle attributen en kleding bij de hand, dus wel zo makkelijk!

O ja, zouden de ´winnaars´ zich via info@sloppop.nl bij mij kunnen melden? Bedankt en fijne dag!

1 opmerking: