woensdag 6 maart 2013

De Bus en een klein akkefietje

Bij het zoeken van een locatie vanmorgen voor foto´s met de T2 en Lara voor Sloppop, kreeg ik het even benauwd.
Op een doorgaande weg, wel binnen de bebouwde kom, wilde ik keren, omdat ik een leuk stil weggetje aan me voorbij zag gaan.
Toen ik de bocht van 180 graden wilde maken kwam ik net iets te kort waardoor ik dwars op de weg kwam te staan. No problem, even in zijn achteruit, terugsteken en draaien. Dacht ik.
Maar de achteruit zat er niet meer, althans, ik kon hem niet meer vinden.
3 mannen zagen het schouwspel lachend aan, een aantal middelbare scholieren kwamen niet meer bij en ik probeerde met hopeloze gebaren het verkeer van links en rechts gerust te stellen.
Uiteindelijk ben ik uitgestapt en heb de meneren erbij geroepen, je dacht toch niet dat zij wisten waar de achteruit zat, HELDEN.
Afijn, ze hebben me wel naar een oprit geduwd, waar ik, TADAAA, de achteruit weer vond.

Grinnikend ben ik naar huis gereden. Een echte MAMA actie, volgens de meiden.

Maar hier, het resultaat van een middagje fotograferen :)




5 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal, zag al een foto op FB, mooie kleren, heel goeie keuze van de wagen trouwens!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, gelukkig heb je helemaal geen opvallende wagen :P, foto's zijn wel goed gelukt, word je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha,ha...leuk verhaal en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen