donderdag 21 maart 2013

Liebe is liefde

Dus we gingen naar Kopenhagen, 4 dagen lang. Om de stad in al haar glorie te bewonderen, maar ook om te winkelen, want oh, oh, dat doen de dochters graag en vooruit, ik ook.
We hadden een wensenlijst, die van de dochters kwam niet overeen met die van mij, maar op zaterdagochtend liepen we net buiten de drukke winkelstraat een mooie straat in en vonden daar LIEBE.



Alleen de ingang was al een feestje en de winkel zelf, poehé, dat doen de Denen toch goed!
Van de aardige, ietwat afstandelijke winkeljuffrouw (niet de eigenaresse van het label), mocht ik foto's maken. Voelde me toch wat opgelaten, maar hieronder een impressie van de winkel.




































Zelf kocht ik deze mooie beker


















en dit vogeltje.
Een aanrader voor wie naar Kopenhagen gaat!

Kompagnistræde 23
1208 København
Danmark

Tlf : 33 93 18 46

butik@liebeshop.dk


3 opmerkingen:

  1. Ich liebe LIEBE :) Wat een PRACHTwinkel! Mijn broer verhuist binnenkort naar Göteborg, reken maar van yes dat ik ook even naar Kopenhagen ga dan :))

    BeantwoordenVerwijderen