woensdag 2 oktober 2013

niet voor op de fiets jas


Ik was de lol van het naaien een beetje kwijt,
door alle rompslomp hier aan het thuisfront.


Maar gelukkig vond ik het ergens terug,
althans, voor nu.

De jasjes zijn gemaakt voor kleine dames en heren,
van mooie wol en tweed en gevoerd met chique glansvoering.
Perfect voor tussendoor,
maar niet in de winter bij mama op de fiets voor :)


En passant maakte ik deze jungle tuinbroek,
ik vond de stof echt tof! Lekker stevig en perfect voor een
kruipende of net gaan lopende peuter, manne- of vrouwelijk :)

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alledrie geweldig! Fijn dat je de lol in naaien weer gevonden hebt, ik word altijd blij van wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zoveel moois Liesbeth! Fijn dat je de naailol weer hebt terug gevonden. En heel gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen