maandag 1 december 2014

Op kamers


Afgelopen weekend kon jongste Emma binnen haar huis van 8m² naar 18m² verhuizen.
met open haard,
met deuren die leiden naar het dakterras.
En bedankt Werner! (afgestudeerde bewoner)








Het bed maakten we van 3 pallets en bij Ikea kochten we de goedkoopste (maar zeer functionele) kledingkast  (altijd ruimte te kort!)


Het dakterras met een mooie muurschildering kijkt uit op het Wilhelminaplein, nu extra gezellig met alle verlichte bomen! En van de herrie 's avonds hoor je bijna niets :)



Ik denk dat ze het hier haar studententijd wel uithoudt!

www.emmadisbergen.nl





7 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg gezellig uit! Fijn ruimte om je heen en fijne spullen! Emma succes met je studie en veel plezier in je nieuwe home!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n sjieke studentenkamer moet je alleen oppassen dat je dochter geen zin gaat krijgen om eeuwig te studeren ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkamer! Ik denk ook dat ze het hier gaat uithouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bord met die wereldkaart is ontzettend gaaf! Mag ik vragen waar jullie die gevonden hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi clarieke, die heeft emma zelf gemaakt. je zoekt een wereldkaart op op internet, vergroot deze, op plaat leggen, spijkertjes slaan en draad spannen!

      Verwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit! Ik ben benieuwd hoe dat bed van pallets eruitziet. Ik ben 3 jaar geleden ook voor het eerst op kamers gegaan. Beviel erg goed, maar was wel een beetje duur alles bij elkaar. Via via kwam ik in contact met leegstandsbeheer, zij regelden een woning voor me die anders leeg zou staan. Wat een luxe. Is mij goed bevallen, misschien ook een idee voor jullie? Voorlopig zit ze hier in ieder geval nog wel even goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit! Ik ben benieuwd hoe dat bed van pallets eruitziet. Ik ben 3 jaar geleden ook voor het eerst op kamers gegaan. Beviel erg goed, maar was wel een beetje duur alles bij elkaar. Via via kwam ik in contact met leegstandsbeheer, zij regelden een woning voor me die anders leeg zou staan. Wat een luxe. Is mij goed bevallen, misschien ook een idee voor jullie? Voorlopig zit ze hier in ieder geval nog wel even goed!

    BeantwoordenVerwijderen